Träningen #1

Idag for vi som sagt och tränade med klubben. Jättevarmt och härligt väder och glada förare och söta kaniner. Riktigt trevlig dag :)

Vi kom dit först, efter att ha virrat runt en stund. Då började vi bygga hinder, och jag fick kika på Mathildas burar. Supersnygga och stora. Hon hade fått bäbbar också, men dom får vi se nästa gång.

Sen började vi hoppa lite med Lätt-kaninerna (ja, A, jag och Sara) fast vi fick hoppa en lättare Lätt-bana. Bella var lite osäker från början men sen gick det super :)

Sen trillade Agnes in och vi höjde och dom andra tränade sina kaniner. Efter ett tag kom också Unni. Runt två sänkte vi till lätt igen och så fick vi hoppa igen. Den här gången gick Bella superfint och hade bra fart. Fast hon stannade i en sväng, men annars var hon duktig. Klarade dessutom ett hinder hon tyckte var lite läskigt och väldigt stort först.

Sen for vi hemåt, och la oss i soffan och såg på film :)


Teddy hoppar Parkbänken.


Teddy hoppar Eros-hindret.


Teddy hoppar Halvtvåan.


Teddy med X:et.


Bella hoppar Parkbänken.


Bella hoppar ett lågt längre hinder.


Tjoho, här kommer jag!
(Jag vet att den är suddig, men den var ju för söt.)


Mollie hoppar Halvtvåan.


Mollie hoppar Halvtvåan kombinerat med ett rättuppstående.


Mollie hoppar X:et.


Teddy hoppar Halvtvåan.


Teddy hoppar Shacket.


Mollie hoppar Halvtvåan.

//Emma


Bilder © Mig, Sara, Alva, Mathilda, Unni och Agnes.

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0