Sara

hej, jag heter Sara och jag är född 97. Jag har en lejonhuvad kanin som heter Teddy. Jag har precis som Emma ridit på ridskola i snart 6 år och rider just nu i 50-min grupp. Jag har tidigare ridit en b-ponny 2 dagar i veckan också men jag har tyvärr blivit för lång för han så just nu hjälper jag en tjej som heter Emmy att rida en c-ponny som heter Candy. Jag tränar även friidrott.

Jag gillar även och fota och det gör jag med min olympus E-500. Jag berättar mer om den och mina objektiv i ett annat inlägg:)

hejdå



Teddy hoppar^^

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Vilken fin header du har :)



Kram

2011-03-13 @ 20:30:14
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0