Morgontrött?

Japp!

Seriöst, kan någon förklara varför vi måste börja skolan 08.20?
Det skulle jag bra gärna vilja veta. Men tills dess antar jag att jag får fortsätta pallra mig upp ur sängen, tyävärr.

Och idag är det en ohändelserik måndag, tror jag måste plugga till engelskaprovet på onsdag. Sånt är livet ;)

Igår laddade jag in filmerna, men Sara ska fixa med dom först innan ni får se dom. Den som väntar på något gott .. Väntar alltid för länge!



Alla snubbar vill ju vara katt..

Lite citat och låtar har jag visst blandat in här :p
Den som först kommer på vilka låtar det är vinner en länk :)

//Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie N

Sånt e livet känner jag igen, vet ej vilka som sjunger den. men den går typ.. "sånt e livet, så mycket falskhet bor de här" eller nått ^^ tror de e en tjej som sjunger.

2011-03-21 @ 20:14:43
URL: http://ezmiez.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0