Kurr kurr

Sitter just nu med en stor klump i knät. Skorpan.
Sen att jag inte direkt ägnar så mycket uppmärksamhet åt han verkar inte spela någon större roll. Han är nöjd och glad iallafall. Skum kisse.
Haha, försök själva skriva med en stor katt i famnen, så skulle ni se hur enkelt det är. Jag är faktist väldigt skicklig. Men min rygg tar stryk.
Visst skulle det vara bra härligt att vara katt?
  Bara sova, sova och åter sova hela dagarna. Äta mat. Gosa. Ja, och ta sig en promenad på sommaren.
Det är nog livet det.






Kommentarer
Postat av: Cat

Tack så mycket! :) Klänningen är köpt på New Yorker. Himla söta kaniner förresten. Ja, katten med, men jag är ju mer av en kaninmänniska :)

2011-03-14 @ 19:47:49
URL: http://jagstamparpaditthjarta.blogspot.com
Postat av: Emelie

han var ju jättefin :D

2011-03-14 @ 20:23:44
Postat av: Maddodoo

åsså skorpan då:p

kátt i famnen jaru du är så duktig du emma x3

2011-03-14 @ 21:30:50

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0