Jag tror jag gillar onsdagar..

Ja, jag borde gilla onsdagar. Eftersom jag rider då är det ganska logiskt, eller hur? Men trots detta är onsdagar inte superskojiga. Förens skolan slutat och jag vandrat upp till stallet.
Då börjar min dag.
  Men som ni säkert förståt ska jag rida idag, vilket ska bli superskoj.

Det är alltid så spännande när man ska få veta vilken häst man ska få rida. Det pirrar fortfarande i magen trots att jag ridit så länge. Spännande.

Jag är ingen som har superkoll på vad vi ska göra, men hoppning hade vi förra gången. Misstänkt dressyrlektion idag. Blir nog skoj det.

Så efter kl 18 får ni uppdatering, även fast det som vanligt kommer ploffa upp några tidsinställda under dagen. Sen uppdaterar ju Sara som vanligt.


Haha, jag följde med Sara till stallet när hon hyrde förra året. Det visade sig att en tjej var sjuk, så då vart det jag som fick rida Blondie. Vissst hade jag sjukt snygg outfit?

Bilden togs runt 09-10.

//Emma.

Kommentarer
Postat av: Emelie N

i vilket stall rider du?

2011-03-16 @ 19:27:42

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0