Jag ser inte ut!

Just nu sitter jag på skolan, vi har lektion i datasalen. Egentligen ska vi skriva en tidning, men jag är klar : )

Visst är det tråkigt när persiennerna är fördragna, så man inte kan kika ut. Hur roligt är det att stirra rakt in i något grått?

Men nu var det löst, skuttade bara snabbt upp på bordet och drog upp den. Och upptäckte dessutom att det snöade!
Madde tyckte jag skulle jobba som ''dra-upp-persienner-gubbegumma'', men nja.. Lite högre mål än så har jag faktist.

Efter lunch har vi svenskagrammatik-prov. Är inte speciellt nervös, har pluggat mycket.
Hoppas dessutom på MVG/Max, eftersom vi ska sätta upp ett betygssystem hemma.

Hoppas ni uppskattar uppdateringen :p


(Jag har inga bilder på datorn.)
//Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0