Info om fotografering 2 oktober

Under fotograferingen fick jag både dom ''normala'' bilder som man ser tusentals av varje dag på kaniner. Men jag fick också dom orginella, dom som visar vem jag är, hur jag tänkt. Dom är speciella, inte som allas alla. Sen om dom är bra, eller om jag skulle valt ut dom normala, det kan inte jag svara på. 
  Men såhär valde jag, och jag är nöjd. Jag vill inte vara en i mängden, utan min dröm är att folk ska prata om mig. Om mig som fotograf. Säga att dom ska se mina bilder.
  Då är det nog bäst att vara orginell.
Men min dröm är inte att bli fotograf, även om jag älskar att fota. Men vem tackar nej till att vara hobbyfotograf?

"Det är bara en sak jag är säker på och det är att det finns mycket lite som man kan vara säker på."

Somerset Maugham 




//Emma


Kommentarer
Postat av: Ellen

Tac för frågorna till frågestunden :D Har svarat på alla frågor nu och även länkat till er som ställt dem

2011-03-23 @ 17:23:58
URL: http://lnsjogren.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0