En väldigt rolig nyhet!

Igår morse väcktes man av sång.. Ja mån hon leva..
  Min första tanke var: vilken härlig dröm.. Sedan inser man att det är verkligt, och undrar varför dom sjunger för mig på Bella och Mollies födelsedag. (Japp, bäbbarna blev stora flickor och fyllde ett år igår!)
  Ett papper, spännande.. Och vad som stog på det?
Att jag snart kan titulera mig som ägare till två niner!
Känns som en dröm (:

  Kikar just nu på bäbbar, har lite på gång men ni får veta mer när jag har hittat rätt och tingat.
Sjukt glad är jag iallafall :D


Grattis Bells!

Bella och Mollies födelsedag firades självklart precis som en födeldedag ska göras - med sång på morgonen, extra gott att äta och presenter ..
Dom kommer sen!

//Emma
//Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vänta ska du få en till kanina?!! <3

2011-03-31 @ 17:58:55
URL: http://basjkir.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0