En uppfriskande promenad

Eller inte..
Jag tog ut Bella och Molly förut, utan sele. Hade tänkt att dom skulle få springa av sig en stund på allmänningen, och att jag skulle få lite filmer. Men det gick som det gick.
Jag fick en kanin som sprang in i en hage, och över en tomt. Med panik rusade man upp på tomten och hittade Mollie i en buske där jag fick tag på henne. Med lyckorus i kroppen skyndade jag mig hem med henne och iväg efter nästa kanin.
Hon var under en båt, jadu.. Att få fram henne var inte det lättaste, men lättare än med Mollie.
Efter lite lirkande bestämde sig Bellsen att det var tråkigt under båten, skuttade med matte efter sig över tre tomter och hem. Puss på matte.

Gissa om jag lärt mig något av det här?

Som att aldrig släppa kaninen lös, för även den snällaste kan rymma. Och Mollie hade kunnat skadat sig om hon rymt till en häst istället. Antar att det bra med den här historien var att jag lärt mig något. Det hade ju kunnat gå värre..

En liten varning till er så ni inte gör samma idiotiska saker som mej :)


//Emma

Kommentarer
Postat av: Isabelle

TACK för frågorna! :D

2011-03-25 @ 20:19:55
URL: http://sundsryttare.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0