Emma

Jag heter då Emma och är född i början av året, nämligen 8 April 1998. Dagarna tillbringar jag på en skola likt alla andra, i årskurs 6. Skolan är tråkig, men man får trots allt träffa kompisarna :p
Hemma hos oss bor två dvärgvädurar, Bella Notte och Mollie Mus. Bella och jag tävlar i kaninhoppning, och har kommit iväg på några tävlingar nu. Med varierande resultat.  Tjockiskatten Skorpan bor också hemma hos oss.
Jag har just nu en medryttarhäst som heter Aeiti, och är en rysk baskjirhäst. Tyvärr så måste jag snart sluta på han, och är därför på jakt efter en ny. Onsdagseftermiddagarna spenderas på ridskolan, precis som jag gjort i snart 6 års tid. Rider i en 50-minutersgrupp.
Fotar gör jag med min och pappas systemkamera Canon EOS 400D. Tur nog har pappa lite objektiv och grejs till kameran också, tipptopp!

Nu vet ni lite mer om mig (:





Bella Notte

Kommentarer
Postat av: Elin

sv. taxck eran med :D

2011-03-13 @ 19:23:12
URL: http://ryyttare.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0