Bilder och text

Idag efter en otroligt annorlunda skoldag så for jag ut till Aeiti. Kameran i högsta hugg och mot hagen!
Sen att han inte var så superpigg på att stå stilla och kika in i kameran och att jag upptäckte att ljuset inte var så bra, det är en annan femma. Men jag har bilder till er, så ni borde vara oerhört nöjda.

Emelie och jag kom båda tidigt idag, vilket resulterade i att vi kom ut till padocken tidigt.
Vi hoppade lite, och ..
.. Min lilllskit gjorde en helt okej skänkelvikning!

Jag har försökt ganska länge, och han har varit otroligt envis. Men plötsligt funkar det. Wooh!

Sen mot slutet bytte vi häst, och jag red Timon. Otroligt härlig är han, fast stor. 
Vi bestämde oss också för att testa lite frihetsdressyr, så vi släppte Timon (han hade bara träns på sig) och sprang med han. Godis godis är hemligheten.
Sen satt jag upp på han, och insåg att om han ville så kunde han springa iväg med mig. Men det gjorde han ju inte.
Eller klart, han hade förstås kunnat springa iväg med mig även om jag haft tyglar, men man har något kontrollbehov av tyglar som sitter djupt inrotat tror jag.

Jätteskoj dag :)





Lilltoken


Timon till vänster, Agai längst till höger och dom i mitten var Spasiba och Monecorn.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha söta kort :) Jadu den med stjärnen heter Spasiba och sedan är det ju Agai och musblacken är Monecorn :)

2011-03-17 @ 21:08:27
URL: http://basjkir.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja...Jag undrade om det är ok att jag använder den här bilden som header bild till min blogg? Kommer självklart att skriva att det är du som har fottat den! :)

2011-03-18 @ 17:31:09
URL: http://basjkir.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vilka fina bilder på hästarna :) Och kul att det går bra för er :P

2011-03-18 @ 19:45:45
URL: http://lnsjogren.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0