Aldrig morgontrött - Alltid morgonpigg..

..Förutom dom fem morgnar jag måste kliva upp och pallra mig till skolan. Annars stämmer rubriken väldigt bra på mig.

Imorse när jag vaknade (06.30) så tänkte jag: Vilket datum är det? Tävling!
Sen att jag fick ändra tävling till träning spelade inte så stor roll, för vad glad jag blev.

Men in i bilen ska vi inte förens klockan tio, men före det måste vi nog vara klara. Teddy och Sara orkar väl inte vänta allt för länge på oss och våra damer.

Vi kommer att ta med både systemkamera och filmkamera idag, så räkna med roliga inlägg ikväll (:



Här hoppar duktigaste Bells på nybörjarkursen. © Sara.

//Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0