Vila i frid små vänner

Tre små kaniner har tyvärr fått lämna jordelivet. Den första är Tempes pappa, Nuffe. som fick somna in 26 Juni.

Draken och Viking är Elsas och Agnes kaniner. Också som har fått somna in av olika skäl, vilket jag beklagar.

Något desto roligare är det att det har fötts kaninungar hemma hos Agnes och Elsa! Mysigt ;)


Vila i frid Diamonds Ch Nyfiken av Onyx.
Tempes pappa var en kanin som jag aldrig träffade, men som gav mig en väldigt vacker gåva. Min pojke.


Vila i frid Ungemiss Basta Viking.
Jag såg han bara någon gång, men jag tyckte att han var riktigt cool och charmig.
Viking var pappa till Oddan, Emelies kanin och Mimmi, Emelies kanin.


Vila i frid Drakflygaren.
Draken såg jag för första gången på Svartviksdagarna. Jag förundrades över hur duktig han var på att hoppa och hur lik sin syster han var. Sen träffade jag han fler gånger, och höll alltid av den svarta kaninen.

/Emma

/Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

detta visste jag inte om :( draken som var så fin. Vila i frid alla kaniner! Mimmis pappa viking också! :(

2011-06-28 @ 20:31:46
Postat av: Emelie

Nej men usch!! Det visste jag inte om :'(

2011-06-29 @ 10:33:10
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Emelie

oj, jag menade inte att låta ledsen över att du inte skrev att han var pappa till Mimmi ^^ såg nu att det ser ut så. jag menar att vila i frid viking, mimmis pappa :)

2011-06-29 @ 17:40:40

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0