Vem är jag?


Som ni vet så har jag haft bloggtorka men nu fick jag en kommentar utav Ellen som fråga om jag inte kunde berätta mer om mig själv.

Jag heter Emelie Nilsson, jag har två syskon, en lillebror som heter max och han är 7 år och en stora syster som heter Johanna och hon är 16. Vi bor i sundsvall, hemma har vi två katter och sedan äger jag fiskar och två kaniner. Jag går i klass 6, ska börja i klass 7 efter sommarlovet.


Jag har ridit i 5½ år och det är på en ridskola som heter Njurunda ryttarförening. Där är jag skötare på en ponny som heter Electra, hon är en maxad C-ponny som är 19 år gammal. Jag har tävlat ganska många gånger men inga höjder eller så mest bara träningstävlingar.


Sedan ett halvår tillbaka så är jag medryttare på en häst som heter Timon, han är en Rysk basjkirhäst som är 7 år gammal. Han är utbildad dressyrhäst till LA och lite MVS om jag inte har helt fel, han har även hoppat 1.15. Med Timon så tänker jag antagligen hopptävla lite, men kanske satsa lite mer på dressyren. Men det är sådant som jag inte riktigt vet ännu.
Nu hoppas jag att du har fått en inblick i mitt liv!




Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0