Vädret hindrar oss inte iallafall..

Efter att ha kollat väderprognosen inför morgondagen känns det betryggande inför årets premiärdopp, dessutom med hästarna. Jag hoppas att vädret stämmer, för isåfall tror jag vi kommer få en toppendag imorgon.

På lördag ser det inte mycket sämre ut, någon grad svalare, men det är bara trevligt för kaninerna. Jag är nöjd bara vi slipper regn och gärna också blåst. Bland det värsta som finns på kaninhoppningstävlingar är när det blåser. Gissa hur trött man blir på att bygga hinder då? ;)

Jag hoppas att solen skiner hela helgen, så det kan njutas av ledigheten utomhus.

Hur kommer du att tillbringa långhelgen?





Hörde ett rykte om solförmörkelse inatt också, någon som vet om det stämmer?..


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0