Usch med regn

Idag regnar det igen. Det börjar kännas rätt tröttsamt med allt regn, jag vill ha riktig sommar med sol!

Jag ska på stan med mamma idag iallafall, har planerat att blandannat köpa någon bok samt låna en hel del böcker. Både Alva och pappa är bortresta, så jag ska umgås med mamma :)

Visste ni att Malmö har 169 regndagar per år? Hur många övriga delar av Sverige har vet jag inte, men det är nog ungefär lika mycket, beroende på vart man bor och om man har snö.

Vad tycker du om regn?



/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0