Uppe med tuppen

.. Eller av att folk väcker mig mitt i natten genom att ringa mig, lagom glad man blir då ;-)

Nu är jag vaken iallafall, så ska köra på min tradition och äta frukost i trädgården innan jag börjar packa inför tävlingarna idag. Ska bli riktigt kul, speciellt eftersom Sara och jag ska försöka oss på att sälja bilder och tjäna lite pengar.. Ska bli spännande att se hur det går för oss!

Vi kommer inte kunna uppdatera under dagen, men jag har fixat lite tidsinställda inlägg och Emelie håller nog igång bloggen. Bildbomb borde ju komma upp sen också, eller hur?

Här är ett pyttelitet urval från dom föregående år vi fotat på tävlingen, vi har förbättrats något ;)






2008..
Fotade med min första digitalkamera här, och sitter ner på marken.






2009..
Systemkameran hade blivit min vän, men jag hade (precis som nu) en tendens att hålla kameran snett, men som jag jobbar på nu. Dessutom så valde jag ofta fel vinklar och hade enklaste inställningarna.


Grått väder (:/)




2010..
Jag hade förbättrats och börjat tänka lite utanför ramarna, men många bilder var förstås misslyckade.

Ska bli kul att se hur bilderna blir i år, fjärde året på tävlingen. Vädret verkar vara på vår sida idag, förra året regnade det så mycket en dag att vi åkte hem innan lunch efter att ha suttit och tryckt i ett tält några timmar! Fast å andra sidan minns jag ett år när det var så varmt så vi höll på att dö. Helt klart bästa tävlingen på året :D

//Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0