Trevligt besök

Sara tittade förbi förut, jag blev jätterädd när hon kom in i lekstugan. Jag är väldigt lättskrämd, hehe.

Hon passade Tempe medans jag städade hans bur och sen så pratade vi lite, som vi brukar. Nu håller jag på att ladda upp bilder och ser på Greys Anatomy.

Stackars lillTempen. Släppte han i hagen medans jag skulle städa buren, och pappa skulle klippa gräset. Bella och Mollie har aldrig brytt sig om den, så tänkte aldrig på det, men sen ser jag Tempe rusa som en galning i komposthagen och springa rakt in i gallret flera gånger. Ojojoj, min lilleputte.

Dom är ju individer och jag borde ha vetat bättre. Ibland tar man saker för givet.


(Saras bild)
//Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0