Tidsinställt

Jag som hade fixat ett tidsinställt inlägg förut för jag trodde jag skulle bli borta hela dagen idag men så blev det inte. Jag klev upp tidigt i onödan också. Ja så min dag blev tråkig idag. Tog in Teddy också fast han ville mest sitta i mitt knä, han hoppade ner på golvet och gick runt lite men sen kom han tillbaka till mig och hoppade upp i mitt knä och satt där, han är så söt.

Sen ska jag iallafall rida på ridskolan. Vi får rida våran sista gång den här torsdagen istället eftersom det är stora tävlingar nästa helg och om vi skulle rida då skulle vi bara ha fått hålla oss i vägen för dom som kommer. Men då fick vi rida idag istället, för egentligen skulle det inte ha varit någon ridning idag.

//Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0