Tävling var det ja..

Som jag nämnde förut så blir det tävling imorgon. Jag får åka med Emelie upp, trevligt ressällskap alltså!

Alla tre kaniner får följa med, jag kommer att ha fullt upp ;) Lätt blir det, rak tror jag..

Vi kör inte igång förens 12, så jag har sovmorgon. Lite överskattat enligt mig, men misstänker att Unni och Emelie vill sova. Liten tävling blir det, men säkerligen rolig.

Vem jag hoppas mest på?

Den kanin som är mest peppad, typ. Tempe kommer antagligen att vara överallt och vilja nosa och doftmarkera allting. Hanar är som dom är. Bella och Mollie kommer antagligen dö på banan och bara ägna sig åt att äta gräs. Så det blir en spännande dag, men med tre kaniner och eventuellt bara en motståndare borde dom väl ha en liten chans? Alla kan ju inte komma sist iallafall, haha.


Bella Bus tävlingsbok är borta också! Helt perfekt, not. Ska köpa en ny till henne imorgon, om den inte miralöst dyker upp ikväll. Jäkla bok altså!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: hihi ja :D

Han är ponny.. Soccan stannar ett tag till, men sen ska hon säljas :)

2011-06-25 @ 17:19:30
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Emelie

det ska bli kul :) kaninerna har ju mer chanser att ta pinne och vinna nu :) synd bara att det bara är två i medel :( men jag tror absolut att nån av dina kommer att vnna lätten, för Ludde är så snuskig jämt ^^

2011-06-26 @ 00:44:54

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0