Suck

Jag som tänkte föra över bilder till cd-skivor så att jag kan ta bort dom från kameran, hehe är lite efter med det så har bilder kvar från i höstas.... MEN förut hade jag från sommaren så det är bättre:P. För måste göra det innan helgen för då ska jag fota MASSSOR! Då är det tävlingarna som jag och Emma alltid fotar på. Men nu går det inte att öppna mina bilder så nu kan jag inte fixa det nu.

Men vi är ledig imorgon eller ja högstadiet ska samla in pengar och det lär nog bara ta någon timme och sen kan jag fixa med bilderna.

//Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0