Stressigt? Lite kanske..

Idag är jag vaken tidigt. Inte bara för att jag ska vara i stallet klockan 10, och för att det tar en halvtimme att åka dit. Utan också för att jag ska hinna baka en tårta och köpa tårtingredienser på 30 minuter.. Önska mig lycka till?

Jag hoppas verkligen jag kommer hinna, men ska försöka övertala någon att skjutsa mig till affären iallafall, så sparar jag in några minuter på det. Att göra en tårta borde väl inte vara så svårt.. Lite grädde och så bara ^^


Jag kommer därför, som ni kanske förstår inte blogga något mer.

Wiiieh!
Konsum öppnar 8:a, jag hinner! :D

//Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0