Sorry

Idag har det inte blivit speciellt många inlägg men jag har varit ute och solat och legat och läst bok i Teddys hage i flera timmar. Teddy körde en lek då genom att springa i en cirkel runt mig och hoppa över mina ben, så gjorde han några varv och sedan hoppade han upp i buren, men han sprang inte in där nere utan han hoppade till övervåning direkt och sedan sprang ut också sprang han runt mig och hoppade över mina ben sen upp igen och så höll han på i kanske en timme^^ Fast ibland stannade han och hälsade på mig och vilade i buren. fast han äta hann inte med i sin lek utan det gjorde han innan han kom på den, haha.

Jag ska försöka komma på några bra inlägg till sen....


//Sara


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0