Släppa kaniner på tennisplan

Efter middagen tar jag och sätter två alt. alla tre kaniner i sina transportburar för en kortare utflykt bort till tennisplan där dom alla, var för sig ska få springa av sig en ordentlig stund. Det kommer säkerligen uppskattas ;)

Det är så bra att ha något sådant att släppa dom i, så att dom verkligen kan busa av sig. Ni skulle ha sett Tempe igår, hjälp vad han sprang. Kanske tar med kameran och filmar lite?
Hagen är också bra, men tennisplanen är så stor.

Man får hoppas att ingen kommer på en, för hundar är det inte tillåtet att rasta där. Men jag menar, mina långöron är vad jag vet inte hundar? ^^



Bella i våras på tennisplanen.

/Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0