Pet Cargo Exclusive VS Atlas Open

Pet Cargo Exclusive

Varför jag önskade att jag hade sådana istället för Atlasburar?

Jag gillar att tänka utanför ramarna och den här buren ser riktigt trevlig ut. Ett nät över hålet så inte kaninerna rymmer så skulle den vara perfekt, stor och rymlig är den säkert också. Men priset på 600 kronor, vilket jag inte lägger på en transportbur.

Atlas Open 10 (2 färger)
Då kör jag på Atlas istället, men Open skulle ju vara trevligt att ha. Alva ska beställa hem än, men jag väntar ett tag till. Men jag planerar att beställa en till Bella en dag, men lika stor som den hon har. Bella har faktist en Atlas 20 eller 30, så hennes bur är riktigt stor och rymlig. Tempe kör på en 10:a, vilket räcker.

Vilken skulle ni helst vilja ha?

//Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie N

jag vet inte riktigt vad som finns på den där invecklade t-buren ^^ men jag vill ha en stor atlas open till Soie, en sådan stor som du har :)

2011-06-11 @ 15:37:01
URL: http://soluddens.blogspot.com

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0