Om du bara hade en önskan, hur skulle den då lyda?

Önskeinlägg står på schemat, så det är bara att önska på! Kanske ett nytt inlägg i kategorin Pinsamma händelser? En titt i kameraväskan? Eller varför inte ett videoinlägg där jag förklarar dubbelteckning?

Det sista hade jag väl inte tänkt mig men ja..

Önska på, jag kommer att uppfylla dom alla. Små, gulliga länkar kommer ni också få :)
Bra för er, eller hur?
Har en ''snäll-dag'', så ni kan få mig att göra massvis med saker, på blogghumör är jag också. 

Kom igen nu, jag vill se att alla läsare önskar något!





Kommentarer
Postat av: Emelie N

jag vill gärna se vad du fotar med, din kamera och om du har något objektiv.

2011-06-11 @ 15:38:12
URL: http://ezmiez.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0