Några bilder från idag






© Sara



Vill ni se fler bilder? Om bara en vill så lägger jag självklart upp fler, kanske inte alla eftersom det är ca 200 bilder men jag lägger upp mycket fler bilder  många iallafall^^. Det blev faktist ovanligt få bilder, men det var svårt att fota idag, min kamera fokuserade ofta ut pga solen som lyste mot kameran. Men jag gjorde mitt bästa iallafall. Mot slutet gick det bättre.

Vi bytte kameror också, fotade även med Emelies kamera på slutet också eftersom hon kom till oss då. Men alla bilder som jag la upp nu har jag fotat :D

//Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0