Kaninvakt sökes

Känns nästan som om jag kommer behöva lägga ut en sån annons snart, haha. Jag har letat kaninvakt hela dagarna nu känns det som, men alla som bor någorlunda nära är bortresta. Att kaninernas burar aldrig skulle gå in i en bil gör det ännu lite knepigare.

Sara ska nog passa dom några dagar, och ev. Emilia. Men det kommer bli många dagar då dom bara får sitta i buren, dom små. Usch, men jag kan inte så mycket göra. Tempe vill jag inte att en okaninvan lyfter, eftersom han gärna sprattlar. (Något vi jobbar på!)

Jaja, det får bli som det blir :)

/Emma

Kommentarer
Postat av: Sara

Dom dör ju inte av att sitta i buren, det kommer Teddy att göra varje dag när jag är borta.

2011-06-30 @ 19:13:20
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0