Hoppning var det ja

Bella och Mollie hoppade på helt okej, hade en kompis hos mig som hoppade Bella, eftersom hon är orutinerad så försvårade hon det lite för Bella, men det gick helt okej iallafall.

Tempe fick bara hoppa en gång, för det regnade plus att vi höll på att överfallas av blodtörstiga myggor.. Usch!
Men det gick helt okej, farten hade han lämnat hemma men hoppningen fick iallafall följa med. Så bara jag får han att springa på så kommer det att bli super. Ska sänka ner hindren någon dag, så han börjar springa.

Vi har blivit inbjudna på hopptävling hos Alvas kompis på Torsdag också. Komma dit och hjälpa till ska jag iallafall göra, men är osäker på om jag ska tävla med någon kanin. Teddy fyller år då, så om Sara kommer det vet jag inte ^^

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0