Hiss & Diss (säkerheten)

Nu kommer ett snabbt inlägg från mig, jag såg Emmas inlägg om hur viktigt det är att ha säkerhetsstigbyglar, håller helt och hållet med henne.


Men tyvärr måste jag dissa dessa stigbyglar.
Dessa stigbyglar är inte bra om man ramlar av på ena sidan men har foten kvar på andra sidan med stigbygeln i! Detta hände mig och jag vart ganska panikslagen eftersom att jag inte fick loss foten riktigt! Så DISS till dessa!


Sedan hissar jag dessa rejält! Det är bra att ha ett gummiband som ganska lätt löser ut. Om jag hade varit i samma situation som i måndags fast med dessa stigbyglar hade min fot tryckt ner all tyngd på gummibandet och då hade dessa löst ut sig!




Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0