Fullt upp

Det kommer kanske bli lite halv dålig uppdatering från min sida den här helgen. För min syrra tar studenten imorgon och då är det jättemycket som ska fixas inför den (då hjälper jag också till lite)och i helgen ska jag fota;) Men jag ska försöka fixa tidsinställda inlägg nu ikväll så får ni ju ändå läsa lite inlägg:D

Jo, juste har glömt bort att fixa med bilderna, har bara ca 300 bilder kvar att fota på minneskortet just nu så det är bäst att jag börja föra över till cd-skivor. Om ni undrar varför jag för över dom till cd-skivor är däför att jag inte har en hårdisk och vill inte att mina bilder ska försvinna om datorn går sönder:P

//Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0