Första avramlingen!

Haha, min första avrammling från häst någonsin hände idag.


Jag och Julia red på en stig, hon red Aeitii och jag red Timon. Då så kan man rida ner en stig ifrån huvudstigen, men nu har Inga-Lena byggt fler hagar där, men Timon skulle gå ner, det hade han bestämt! Då är det en typ ganska tjock pidde ungefär 10-15cm över sadeln och där går han så jag får pinnen på mig och då ramlar jag av och fastnar med fotev i stigbygel, foten som sitter på andra sidan där jag ramlade av! Jag var helt säker på att jag skulle ha brytit benet om han hade stuckit iväg där!

Men jag skriver mer om ridturen i sin helhet lite senare nu ska jag ut med kaninera :)




Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0