Emelie- Såg vad Emma skrivit!

Hejsan, jag hinner dra iväg ett litet snabbt inlägg idag innan jag fixar kaninburen och sticker hem till mormor och morfar igen!


Ja, jag kommer inte att vara aktiv idag eller imorgon och kanske inte dagen efter det heller. Imorgon sticker jag till stallet och rider Timon, jag har även hunnit att köpa en ny ridjacka och en ny ridtröja även om planen hängde på nya ridbyxor!

Är det någon som vet ett bra märke med ridbyxor som är långa men smala i midjan och i benen? Jag har otroligt svårt att hitta ridbyxor som passar då jag har långa och smala ben :'O


Det råkar inte vara någon som har lust att byta ben?




Kommentarer
Postat av: emelie

jag har samma problem:S

jeans ridbyxor tycker jag passar bra:)

2011-06-21 @ 18:23:53
URL: http://bloggenomastra.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0