Emelie- Drömmar

Nu får ni ett långt och antagligen ganska ointressant inlägg.


Drömmar, alla har en dröm i  livet.

Min är att kunna komma upp till SM, men till detta behöver man en egen ponny. Även där har vi en dröm. Jag vet att inget utav detta kommer att gå i uppfyllelse, men är det inte det drömmar är till för? På kvällarna kan jag sitta och nattdrömma innan jag sommnar om att se mig själv på en ponny och flyga över hinderna på Falsterbo. Tävla stora tävlingar och vinna.


Jag har alltid drömt om en egen alldeles egen ponny. Vem har inte gjort det? Jag kan sitta och kolla på hästnet ganska länge och kika runt på olika ponnyer eller hästar. Saken är den att hur mcket jag än vill och önskar kommer det inte att funka. Jovisst jag har tid om man tänker efter. Men om jag nu skulle få en ponny skulle jag bli tvungen att sluta med Timon och antagligen fotbollen med. Är det värt det?


Mina kompisar skulle jag inte ha lika mycke tid med, men en egen häst. Drömmen som jag skulle önska fick gå i uppfyllelse. När man går i stallet så ser man alla andra som äger hästar, som står i privat gången och jag kan ju säga att jag är ju inte bara lite avundsjuk på dem. En tjej i min ridgrupp fick nyss sin häst och henne är jag mer än avundsjuk på henne.


Men jag själv har bestämt att när jag får pengar och har fyllt 18, då, då ska det vara min tur!


Jag hoppas att jag inte har tråkat ut dig nu, men detta är min dröm. Vad har du för dröm? Kommentera!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi har samma dröm, att först få en ponny och sedan utvecklas tillsammans och tillslut komma till sm.

2011-06-24 @ 22:29:20
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Olivia =)

Du borde veta min häst-dröm...



PS.



Måste visa massor av bilder för dig från Ridlägret!

2011-06-25 @ 15:40:00
URL: http://www.hasten.bloggplatsen.se

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0