Dagens planer

Godmorgon :)

Dagens planer är ungefär att ta mig upp till ridskolan och rida. Annars har jag inget planerat, tråkigt men sant. Men det betyder iallafall att bilderna som åskan satte stopp för igår (hjälp, vad långe det höll på! Min lillasyster satt i bilen hela tiden..) kommer upp idag. Om ni har något annat önskeinlägg så hojta till.

Jag ska gå klart sista dagen den där veckan också, och ladda inför minilovet.

Så här kommer det att se ut:

Torsdag: Stallet, rida Aeitii och Tobbe.

Fredag: Förmodligen shoppa med Linnéa.

Lördag: Tävling i Iggesund (:D).

Söndag: Sova i en stuga med klassen.

Måndag: Samma som ovan.

Lite fullspäckat, men massor av roligheter.


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0