Bellas tävlingsbok

Nu ska ni få ta och titta i Bellas tävlingsbok, en bok inte allt för många har tillgång till..


Här är framsidan. Längst upp står hennes tävlingsnamn, under hennes smeknamn. Siffrorna är hennes registreringsnummer. Jag står som ägare, och mitt medlemsnummer står också med. Sist står det vilken klubb som är hemmaklubben.


29/8 debuterade Bella i Svartvik. Hon startade Rak Mini och regnet föll. Jag var supernervös, men när Bella väl började hoppa så insåg jag att det faktist skulle gå bra. Det gjorde det, Bella gick på 0+0 och vann klassen, Mollie kom tvåa. (2 startande.)

18/9 debuterade Bella Rak Lätt x2, en tävling som inte gick alltför bra. Jag tror hon rev alla hinder.. Men imål kom hon.

7/11 var det tävling på Brännaskolan, och det var Krok Lätt x2. Bella vart oplacerad i båda klasserna, eftersom tiden tog slut.

27/2 var det Torsvik som levde upp till tävlingsplats. Bella gick på 7+5 och jag var superstolt, hon hade börjat fatta raken.

Sen var det dubbeltävling i Torsvik med fem starter under två dagar. Inte alltför bra resultat, men roligt hade vi!

Och så tävlingen i Iggesund, som är första gången vi åker iväg till en annan klubb. Och hur det går där, det visar sig ;)


1/2
11/11
11/11
Opl/12
Opl/12
4/6
14/15
13/15
Opl/12
Opl/18
18/18

Så ser Bellas resultat ut just nu :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, skulle nån av er kunna fixa en sån där namn sak på slutet av inlägget? Jag har försökt igen nu men det går inte att spara. Det räcker om bara mitt namn står med.



Det skulle vara supersnällt. Om ni fixar en så ladda upp den så ser jag att nån av er gjort det

2011-06-04 @ 16:40:41
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0