Aj

Min dag har börjat bra riktigt bra tycker jag. Imorse när jag vaknade (på en luftmadrass, fönstren byts i mitt rum..) så hade luften pyst ut under natten så jag låg på marken. Inte vidare trevligt att sova vidare då.
Och som om min otur inte var över så hängde jag tvätten, och när jag ska dra upp tvättlinan (vi har en hänganordning i taket med linor) så faller den ner rakt över mig och min rygg. Massa byggdamm fick jag i ögonen också! Får undvika att göra saker idag, med tanke på min otur ;)
¨

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0