800 inlägg

Insåg när jag checkade inläggsstatistiken att det här är vårat åttahundrade inlägg!

Inte så dåligt va?

Känns rätt häftigt, att vi har skrivit så många inlägg här, och lagt ner så otroligt mycket tid på den här bloggen. Men det mest häftiga är ni - läsarna. För ni har kommit till våran blogg och stannat kvar. Troget läst om våra liv genom våra perspektiv. Sett våra bilder och läst våra åsiktsinlägg.

Att ni är intresserade av vad jag gör, det är nästan lite läskigt. Men jag är så sjukt tacksam för dom läsare som läser, det är bara ni som driver på oss framåt. Utan er -ingen blogg. Det är fulltständigt sant, för alla behöver motivation. Ni läsare är våran.

Så, tack till er läsare!

Jag antar att många av er har en blogg, så om ni skriver adressen i ett inlägg under kommer jag att besöka dom :)


Teddy stod för första bilden på bloggen.

/Emma genom Fotoryttarna

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0