Usch och fy för markägare

Idag hade jag fotograf (Emilia) med mig när jag red Tobbe, så när bilderna funkar igen så kommer det upp lite från idag.

Jag red på ängen, och Tobbe var hur spänd och nervig som helst! Usch. Han gjorde det jag bad om, men det med nöd och näppe. Galoppen var dagens höjdpunkt, den var mycket finare än vanligt. Men inte speciellt bra pass.

Kunde dessutom inte slutföra passet, eftersom en arg markägare skällde ut mig, inte fick man rida på hans mark inte.. Hade antagit att man fick det efter att T:s ägare ridit med mig där, men ja..

Så inte vart det speciellt lyckat pass idag, men jag kan iallafall säga att jag älskar dressyrsadeln!

På torsdag, då ska jag rida ut!

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0