Usch och fy för förkylning..

Idag är jag förkyld och har ont i halsen. Känns småtrist, men förhoppningsvis kryar jag på mig fort.

Jag har varit ute med Tempe i sele, så himla stor och fin han har blivit (!), sprang på jättefint och blir mer och mer lättstyrd för varje gång vi är ute. Tänk att det är jag som lärt han ♥

Ska ta ut båda kaninerna om en stund och hoppa med dom, känns som om det behövs. Har legat på latsidan med träningen ett tag nu, men ska dra igång på allvar nu. Förhoppningsvis är det tävling nästa helg, och då vill jag se bra resultat ;)

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0