Tävling

På lördag är det återigen dags att tävla, ÅKH arrangerar. Ska bli himla kul, är verkligen tävlingspepp. Dessutom kommer jag att få träffa inte mindre än tre små bäbisar som ska debba. Emelies Mimmi (Aqua Limone), Hugo(Boss) som Mathilda ska tävla och Emelies Oddan (Odd Molly)!
Var flera veckor sen jag såg bäbisarna, så ska bli riktigt kul att se dom. Emelie verkar riktigt peppad till sin debut ;)

Alla tre kaniner följer med, plus Alva så jag ska inte tävla Mollie. Hoppas att för ovanlighetens skull få med mig bilder hem, hoppas att någon vill fota på kaninerna. Tempe ska det nog inte vara något problem att få bilder på iallafall.

Dom startar:
Bella: Rak Lätt Ny x2.
Mollie: Rak Lätt Ny x2.
Tempe: Rak Lätt x2



Lätt Ny är för kaniner som inte tagit uppflyttningspinne i klassen och grenen. När kaninen tagit pinne får den starta Lätt. I Lätt Ny så kan man ta pinnar. Man delar upp klasserna för att det ska bli enklare för kaninerna som inte tagit pinne eftersom dom (oftast) är lika orutinerade. Medelsvår och Svår kan också delas in i Ny.

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0