Starter

I helgen kommer jag och kaninerna åka till Iggesund (HäKH) och tävla. Jag kommer att vara borta hela helgen, och förmodligen få riktigt kul! Minns min förra dubbeltävling, (14-14 Maj) verkligen superkul! Fast hjälp vad trött jag var, på lördagskvällen somnade jag och Emelie i Unnis soffa när vi såg på Eurovision Song Contest!

Men nu till kaninernas klasser.

Lördagen:
Bella startar Måncupen* (Lätt) och startar Krok Lättx2.
Tempe startar också Måncupen och Krok Lättx2.

Mollie startar samma klasser som Bella och Tempe, och kommer ha Mathilda som förare under lördagen. Jag och lilla Mollie passar inte så bra ihop, så istället för att förstöra för henne hoppas jag att hon och Mathilda kommer samarbeta bra. Alva kommer inte åka.

Och söndagen.
Bella fortsätter i cupen och hoppar en krok Lätt och längd ej elit.
Tempe kommer också hoppa krok Lätt.

Mollie hoppar krok lätt och längd. Agnes kommer att starta henne i längden.

Jag har faktist ingen aning om hur det kommer gå i helgen. Oftast brukar jag ha en föraning, men nu känns det som om det kan gå hur som helst!

Antingen så kommer Tempe att ha full fokus framåt eller så kommer han vara överallt samtidigt.
Och Bella.. Igår hoppade hon superfint, och det gjorde hon förra tävlingen också. Men man kan inte förutspå hur hon kommer att vara, det är bara attt hoppas på det bästa. 8 fel eller 0? :p

En spännande helg, altså!



/Emma


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0