Smart av mig asså...

Idag så när mamma rensar i rabbaten hittar hon spaden i en grön korg där jag har rensat bort saker ur Teddys hage och hon hittar även sina trädgårdshandskar där i. Det har legat ute i den där gröna koregn i ca 1 måndag och jag har helt glömt bort att tömma den. Snacka om äckligt att göra rent den. Det luktade bajs, jag var säker på att nått djur hade varit där. Det var mögel ( tror jag ) på botten

Vantarna ligger ute på gräsmattan, jag ska slänga dom men vill inte ta i dom. Nästa gång tänker jag ta reda på saker på engång.


/ Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0