Roligt värre!

Ikväll ska vi (Fotoryttarna) och Jonna tälta! Det ska bli superkul, vi kommer med största säkerhet ha en massa skoj ;)

Funderar på att skriva ner lite spökhistorier, men risken är väl den att jag själv blir så jäkla rädd att jag inte vågar berätta klart. Men det är klart att jag ska, inte är jag rädd inte! (Pepp pepp pepp!)

Tänkte berätta det så ni vet vad vi har för oss ikväll och imorgon eftersom vi inte uppdaterar.


Här är vi!
Från vänster - Viktoria - Jonna (som vi tältar med!) - Emelie - Jag.
Bakom från vänster - Maria - Sara. :)

/Emma genom Fotoryttarna

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0