Riiby är helt enkelt bäst

Orkade aldrig blogga igår så bloggar nu. Jag saknar riiby och alla människor och djur där.

Jag hade 2 hästar där. En unghäst som är 4 hur som kallas Pricken men heter sulfagur. Han red jag bara i skogen för han kan inte tölta än och orkar bara gå ett pass. Älskar verkligen att rida den hästen och hans personlighet. Sedan hade jag en annan häst som heter Djakni. Från början så var han bara okej att rida, allt gick bra men inget mer, men sedan blev det mycket bättre och han blev superrolig att rida.

hinner inte berätta mer nu, men skriver mer imorgon.

/Sara


Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0