Regn, regn och regn



Idag så red jag ut på Tobbe. Hade tänkt rida på ängen, men eftersom regnet förmodligen gjort det glashalt där så red jag på sandvägarna istället. Jobbade med skänkelvikningar, tempoväxlingar och att ställa han. Speciellt travminskningarna gick riktigt fint.

Han var lite fjantig och ville inte riktigt hela tiden, men bara man blir lite sur på han så gör han som jag vill :p
Men nöjd med han idag, letade efter lite nya ridvägar också, vilket var kul.

När jag skulle hämta han ur hagen så sprang jag runt hela sommarhagen, och såg inte till en ända häst. Går tillbaks upp mot stallet, och där står hela flocken i en skogsdunge 25 meter från grinden. Tjoho!


/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0