Pricken & Djakni

Pricken som är den ena hästen jag hade på ridlägret är 4år och är inte töltsatt. Han red jag bara i skogen eftersom han inte klarar av att gå flera pass per dag. Tänkte rida han kadrilljen, men vi var tveksamma om han skulle klarar av det eftersom det var ett svårt pogram och han skulle bli tvungen att gå först som han aldrig gjort förut. Men det uppstod ett annat problem istället. Han kunde inte gå på leran i paddocken. För på en fläck var det lera och där gick han omkull en gång och sedan snubblade han där varje gång, så det känndes onödigt att riskera nått.

Djakni var äldre. Fast inte så gammal ändå. Vet faktist inte hur gammal han är. Han var riktigt fin i tölten, han kunde nog inte gå orent. Han var även lätt att få trav och galopp på i paddocken. Jag red han på långritten så fick även känna hur han var ute.

Lite bilder på dom i hagen

Pricken








Djakni




Bilderna är fotade av mig :)

/Sara


Kommentarer
Postat av: Emelie, Sara & Emma

Tycker om Djaknis kråknäsa :D

2011-07-24 @ 12:40:19
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0