Osmart häst...

Idag när jag släppte Thea ihagen och på vägen som hon måste gå (iallafall enklast) för att komma till dom andra hästana ligger det en nerfallet träd eller ja ett mini träd,det var ca 5 cm brett och ligger så att det är ca 40cm högt och när Thea går så stannar hon framför den och tittar sig runt och gnäggar förtvivlat efter dom adndra hästarna och dom svarar och hon kollar sig runt igen och jag börjar krypa under tråden för att gå in till hon och då går hon i mot mig. Jag börjar gå mot pinnen igen med Thea och jag var tvungen att gå över pinnen själv och sedan leda med hon för att hon skulle förstå att hon fick gå över pinnen. Stackarn trodde att hon var instängd och själv i hagen.

/Sara

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0