Ni är inte ensamma ♥



Jag tänker på alla drabbade i Norge som mist anhöriga och som sett så mycket hemskt. Jag tänker på offren.
Hur kunde det hända?

Men jag tänker också på dom i andra länder, som lider av svält, sjukdom och krig. Som upplever sånt här varje dag. Hjälp dom!
Norge är ett starkt land, dom kommer att klara sig igenom det här. Men på andra platser i världen klarar sig inte folk. Där har vardagen sett likadan ut länge. Där folk dör varje dag.

Jag tänker på alla dom som på något sätt har det svårt ute i världen. Kom ihåg: Ni är inte ensamma.

/Emma

Kommentarer

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0