Hur långt?

Hur långt har ni till era hästar, medryttar hästar m.m?

Till Thea tar det ca 20-25 min med bil och ca 40 min med buss + att jag går 20 min, fast det går buss sista biten också, fast dom går sällan och då måste jag vänta så pass länge så att det går fortare att gå och nu på sommaren går dom jättesällan,  varannan timme. men med den bussen tar iallafall ca 5min

Till Candy tar det ca 25-30 min med bil och först 40 min med buss + att jag byter buss och då tar det yttligare ca 10 min.

Jag har ganska långt till dom, jag hade gärna haft medryttarhäst närmare men jag har inte hittat någon som verkar passa mig närmare och jag har inte tänkt att sluta på nån av dom så länge jag har tid att åka så långt efterosm jag trivs super med båda:). Fast Thea är ju tillsalu så...

/Sara

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag har ca 10 min med moppen till mina medryttarhästar :)

2011-07-11 @ 15:52:16

Här kan du lämna dina åsikter och frågor till oss. Vi godkänner kommentarerna efter att vi har svarat på dom. Du kan också kontakta oss på mejlen : [email protected]. :

Har du ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

För att kunna besöka din blogg/hemsida:

Nå, vad ville du säga? ♥

Trackback
RSS 2.0